Thursday, June 25, 2009

Pendaftaran Program Master


Minggu depan adalah tiba masanya aku mendaftarkan diriku sebagai pelajar kembali,igtkan dh tmt dh jd student,rupanya itulah hidup,x kan terputus kite dri ilmu dunia n akhirat,kerana bgi setiap m'sia tu xkan ade istilah penuh ilmu d'dada,kerana ilmu tu x kan habis,lagi d'cari lagi byk yg kite akan dpt,bgitu juga ngan aku,sblm tmtkan dgree rase dh serik nk belajar lgi,tp tgk la,berangan plak nk belajar lagi..tanggung la sendiri he3,ok 28/6 ni b'gelarlah aku pelajar master,UMT jugak m'jdi pilihan aku,walaupn member2 aku dh muak tgk umt,tp aku tulah,maybe dh x de choice lain sbb gong badak tu dh jd kg halaman aku,kg halaman suamiku,nak x nak 1 hr nnt aku mst balik ke c tu gak,so baik terus mencari tapak kat ctukn?korang x per,leh lgi cri peluang kat tmpt2 lain,cm mokya,mokya mmg nk dok putrajaya he3..

2 comments:

  1. bknnye x boh' smbg tp mokya igt nk cr keje dlu...mmg bestnye kalu dpt keje putrajaya..tp hometown gak yg da Best

    ReplyDelete
  2. hehe x po mokya..i'allah..tercapai tu dpt kijer yg best..baby n ibu doakan mokya..

    ReplyDelete