Sunday, June 14, 2009

Berita Gembira Buat Aku & Suami



10/6/09-Minggu ni aku mmg merasa agak penat,x de mood,dan suke mkn benda masam..abang kate aku pregnant kot..aku ckp ish x lah..biase jer..x de tanda2 pon..tp haid aku mmg x dtg2 lagi..tp aku x pelik pon..mmg haid aku ting-tong skit..so malam tu aku kuar gi megamall..n aku beli trus utp..2 lagi,saje aku beli nk wat stock eheheh..tp mlm tu aku trus cek,walau tau dh mesti 1 line jer ni,sbb sblm ni aku mmg tau dh.tp yg m'buat aku terkezut sgt,tiba2 line kabur2 cm nk muncul,aku cm x percaya..mmg x percaye.aku tgk rapat2 utp,ish mmg ade line 1 lagi ni kabur2..adakah aku pregnant?'Ya allah..betul ker ni?mimpi ker aku ni?tp mate ku mmg bergenang dah kegemburaan',aku cepat pggil suami'abang'..abang berlari msk bilik air..die pon dgn muka terkejut + gembira + x percaye..dan die memeluk dan m'cium dahiku tanda kesyukuran..walau x confirm lagi,tp harapan tu ade..

No comments:

Post a Comment